Gammal kärlek rostar aldrig

Då Spotify inte funkar i min del av stan har jag varit tvungen att gå tillbaka till iTunes. Nostalgitripp, javisst!
Har till exempel lyssnat på Beatles hela dagen idag, och boy vilka härliga känslor som kommer tillbaka. Och visst sitter texterna kvar i ryggmärgen. Min extas över låten Why Don't We Do It In The Road, med tillhörande sång av Isabel ledde till baskrig med grannen.
Hoppas förresten ni gillar min bloggs nya utseende! Lite utav css-koderna fanns tydligen kvar i huvudet ;) Har dock lite smågrejer kvar som ska göras...
Tog med mig kameran när jag skulle gå och handla lunch i skolans kantin idag.


Utanför hade de någon form av lotteri där man kunde vinna någon liten sak om man hängde upp en önskan som man skrivit ned på en post it-lapp i ett träd.

Kommentarer
Postat av: Martini

Tjoho! Du måste missat lite css-kod någonstans, marginalerna ser lite skumma ut i min firefox, o så ligger menyn över alla bilder. Men annars ser det ju trevligt ut! =)

2011-11-29 @ 07:38:47
Postat av: Martini

Laddade om sidan och då hoppade menyn rätt och lite fonter ändrades, den kanske hade kvar gamla css-mallen. Sorry!

2011-11-29 @ 07:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback