Första advent

Ni anar inte hur avundsjuk jag är på er som äter lussebullar och dricker glögg idag. Tror att första hemlängtan slagit till. Här är det inte mycket mys och julstämning. Tvärtom. De har startat ett nytt byggområde precis utanför mitt fönster igen. Brroaaam bram braaaaAaAm låter det dagarna i ända.
Försöker tänka bort att jag är i ett land som helt saknar julkänsla genom att spela julmusik och tända ljus. Blir ganska trevligt i mitt lilla rum. Men en lussebulle skulle ju inte sitta fel...

Kommentarer
Postat av: madre

Kunde jag så mailade jag ett par lussisar direkt. Blev över många stycken efter adventsfikat. Fint ljus o ljusslingorna trodde jag först hörde till någon byggställning men såg ju sedan att det var din säng:):) börjar bli svagsynt... då såg det ju genast mysigare ut:)

med alla bilder oxå du kan titta på innan du sussar!:) Fina töser btw i överkanten! Får skaffa såna brillor nästa gång!!

2011-11-27 @ 22:05:01
Postat av: Bella

Ja, jag håller på o gör om lite här inne, både i rummet och på bloggen :) Är inte riktigt klar, men hoppas du gillar den so far.

Hoppas ni åt många lussebullar i mitt ställe igår!

2011-11-28 @ 07:09:06
URL: http://bellainbeijing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback