Äppelvinäger

Jag kan inte få nog av det! Är som att dricka saft! Jag började med det för att få nån annan smak än vattensmak, då vatten det är det enda jag dricker, men nu är jag som besatt. Dricker det hela tiden. Inser dock att det ser lite skumt ut när jag sitter med en vattenflaska med ljusgult vatten i på lektionen...
Ikväll ska jag iväg till nördarnas campus uppe i norr o äta middag med två svenskar och några tyskar. Ska bli trevligt, även om jag börjar tröttna ganska rejält på den tunnelbanesträckan. 23 stationer, och alla är lika tråkiga. Börjar inse att sthlms tbana är ganska fin ändå. Iaf den gröna linjen, som för det mesta går ovanpå mark. Här ser alla stationer kommunistiskt korrekta och tråkiga ut. Jag har dock blivit världsmästare på trängsel- och skaffa sittplatsteknik. Jag är som ett spjut. Inget eller ingen hinner före. Isabel ska sitta!
Ha en trevlig helg allesammans!
De har faktiskt personal som puttar in folk i vagnarna i Beijing oxå.

Kommentarer
Postat av: Madre

Hahaha ja sittplatstekniken var det inget fel på, det kan jag intyga:) efter att ha försökt hänga med i svängarna på plats.

Det där med vinägern måtte ligga latent i familjen. Pa slängde i sig en hel flaska utan att blinka, jag hann inte ens få en smakklunk. Sluut direkt.Förresten, alla teflaskor/burkar kineserna kånkar runt på innehåller ju oxå ngt med samma mysko färg:)

2011-11-25 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback