Julövning

Ho ho ho!
Vi har haft såå mysigt i helgen. Jag och simpan kom över till nicklas o claire i fredags och tittade på My Girl. Eller, killarna spelade något tv-spel (GaaAaahh det är nån jävla mördarhund som är här! DÖÖÖ då! Nick, d e lugnt! Ja dödar han! pangpangpang!) medan jag o claire kollade på filmen i sängen. Gud vad den filmen är sorglig. Kan ha sett lagom stereotypiskt ut med två tjejer som sitter och storbölar på sängen, samtidigt som deras killar är hyberkoncentrerade på att skjuta soldater...


På lördagen var det dags för minijulafton! Vi (läs grabbarna) lagade köttbullar, brunsås och potatismos och alla som ska vara med på riktiga julafton kom över och vi hade lite pre christmas, då alla inte träffat alla innan. Det var kalastrevligt och efteråt längtade man bara mer till riktiga julafton. Däremot tror jag inte att jag och simpan ska vara i samma lag när det är dags för lekar på julafton. En sjukt tävlingsinriktad+dålig förlorare och en som tänker liiite för länge är INTE en bra kombo när man leker "med andra ord". Som tur var är claire och nicklas av samma karaktär som vi, så det var inte bara jag som skrek och flaxade när partnern inte fick fram ett ord på flera sekunder. The clock is ticking for crying out loud!! Say somethiiing!!! Ja ja. Vi får se hur bra det går i jul. Bra med testrunda säger jag.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Det lär ju inte vara första gången han får höra det, men personen som jag utgår från är Nicklas är ruskigt lik Fredrik Strage. Barasåatthanvet. God Jul Isse!

2011-12-15 @ 17:47:20
Postat av: Isabel Johannesson

@Patrik

Men åååh så rätt du har! Det har jag inte alls tänkt på. Nu kommer jag ju bli jättenervös nästa gång jag ser honom, för att jag kommer tänka att han är kändisen Strage :) Massa julkramar till dig med!

2011-12-16 @ 10:58:01
URL: http://bellainbeijing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback