Nu är det slut, sa elefanten i fem myror är fler än fyra elefanter


Tittar just nu på Djävulen bär Prada för femte gången idag. Eller. Lyssnar snarare. Jag börjar alltid titta på en film till frukost/lunch men sen när jag ätit upp får filmen va på medan jag gör andra saker. Och när filmen är slut sätter jag på den igen, bara för att ha ljudet i bakgrunden. "Men Isabel, varför lyssnar du inte bara på musik då?" För att jag inte har tillgång till Spotify och jag är trött på att lyssna på låtar från Absolute Music 15 vilket är typ det enda jag har på iTunes. No no no no no no no no no no no no THERE'S NO LIMIT! We will give up the fight. We do what we want and we do it with priide. Känns inte lika hundra 15 år och 1000 lyssningar senare. Dessutom hinner man aldrig med i hans snabba rap i versen. Man får lägga tersstämmor på refrängen för att känna sig lite häftig istället...

Så om ni känner igen låten och börjat nynna på den kommer ni med all säkerhet få den på hjärnan. Med den presenten önskar jag er alla ett gott nytt år och hoppas ni får en underbar sista kväll på 2011!
Och inför 2012; There's no limit!

Massa kramar från en tjej som posar som en kines!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback