Hjärna på vift



Och så var det middagstid igen och mitt ständiga matproblem gör sig påmint. Annars har mitt största problem för dagen varit hur jag ska måla naglarna för julafton. Ja, så tjejig är jag. Har fortfarande inte kommit på hur jag ska måla. Kanske fransk manikyr med blingbling-stenar och glitter? Intressant much? Nej, det tycker inte jag heller, men min hjärna har varit helt tom idag. Kom på mig själv att i 1,5 timme sitta på min stol och lyssna på Morgonpasset i P3. Jag bara satt och tittade in i väggen när jag lyssnade. Var nog så glad att jag äntligen kunde lyssna, att jag ville vara 100% koncentrerad på vad de sa. Jag har nämligen inte lyckats spela SR sedan jag var i Sverige, och har till min förtvivlan därför också missat årets Musikhjälpen. Men idag funkade det! Och självklart har de någon jäkla specialare om hip hop just idag. Boooooring! Men som trogen lyssnare (i Sverige iaf) lyssnade jag som sagt mycket koncentrerat. "Jaha, så Petter hade en beef med Looptroop? Spännande". Kände mig som en gammal gubbe som satt med benen i kors och nickade instämmande när de berättade om beefar mellan olika rappare.


Nej, nu får jag väl ta och bege mig ut på matjakt igen. Suck. Doom on you, school canteen from hell!


Mycket trötta degknyten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback