Bufféförbannelsen

Igår blev en bra dag, som avslutades med pizza och öl. Idag däremot blir det lyxbuffé, eftersom det var min och Åsas present till Simon. Han har tjatat om den buffén ända sen vi kom hit. Den är svindyr men har ALLT, till och med en all you can eat Häagen-Dazs-glassbar! Stretchtightsen är på, to say the least. Trots att jag varje gång efter att jag varit på buffé säger aldrig mer Isabel, så hamnar jag alltid där igen ändå på något vis. Efteråt ska vi möta upp alla som ska ut och dansa. Vi får väl se hur mycket rörelse det blir efter den buffén...
Jag lägger upp bilder från födelsedagen senare. Det tar en evighet att lägga upp bilder med mitt internet här, och nu måste jag springa iväg till tuben!
Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback